Kdo by ji neznal, bublinková fólie, která dovede i z toho nejnudnějšího balíčku udělat zábavu, už možná nebude taková, jakou jsme ji znali. Společnost Sealed Air, která tento obalový materiál vyrábí a dodává do celého světa už od roku 1960, se rozhodla přijít s něčím novým.
Vylepšená verze bublinkové fólie, pojmenovaná iBubble Wrap, se má nově prodávat vypuštěná s tím, že si je má každá společnost napustit vzduchem sama. K tomu mají podle Wall Street Journal (WSJ) sloužit na zakázku vyrobené pumpy. Nová fólie má ovšem přijít o to, co ji dělalo tak výjimečnou: onen charakteristický pukavý zvuk, který vydávala při prasknutí.
Hlavním důvodem je podle WSJ úspora místa. Bublinky se na nových fóliích mají zvětšit zhruba na velikost oční bulvy a inovace ulehčí mnoho nákladů velkým společnostem. Původní fólie se dodávaly už nafouknuté a v obřích rolích, které zabíraly více místa a tím pádem stály i více peněz. Jedna role nové fólie má zabrat jen okolo padesátiny prostoru ve srovnání s těmi původními. I když nové bubliny nejspíš nebudou u konečných zákazníků tolik oblíbené, rozhodně je pro firmy tato varianta ekonomicky přitažlivější.
Kdyby bylo nejhůř, pár bublin si můžete prasknout přímo tady
Ale nezoufejte! Sealed Air neplánuje úplné stažení všemi oblíbené „staré“ bublinkové fólie. Takže vy, vaše děti, ale i rodiče můžete klidně dál s velkými očekáváními otevírat balíčky. Díky inovaci to může být i ještě větší zábava, protože nejistota, zda vaše zboží bude či nebude zabaleno v praskavé fólii, vás bude pohánět k rychlejšímu otevření balíku. A pokud se náhodou stane, že na vás padl „Černý Petr“ v podobě iBubble Wrapu, fólii jako novou hračku ocení alespoň vaše kočka nebo pes.
Autor: Lenka Hrůzová