Místo večerníčku sledovala Jamieho Olivera, a byť pochází z podnikatelského prostředí, v tradici rodinné firmy nepokračovala, raději šla na kurz vaření do Londýna.
Kariéra Alžběty Minaříkové, alias Betty, však i přesto nabrala směr korporátu, kde působila jako marketingová manažerka. Zlom ale přišel, když se přihlásila do soutěže MasterChef, kde získala zlatou kartu od michelinskou hvězdou oceněného šéfkuchaře Radka Kašpárka.
V soutěži zůstala až do finále, kde se umístila na druhém místě společně s další finalistkou, Terezou Hybšovou.
Byla to však Minaříková, kdo už během soutěže budil největší pozornost u médií a na sociálních sítích. A jak rostl počet sledujících, násobily se také negativní reakce. Podle sledujících byla Minaříková příliš „emocionální a chtěla vyhrát“.
Ač nezískala první místo, proměnila Betty Minaříková svou účast v soutěži amatérských kuchařů do podnikání. Společně s partnerem Vojtou Urbanem, kterého poznala právě v rámci MasterChefu, si založili kurzy vaření nejen pro jednotlivce, ale také pro firmy. A nabízí i vlastní merchandise v podobě zástěr pro dospělé i děti.
Jak vytěžit reality show jako příležitost pro smysluplné podnikání a mají to ženy v kuchyni i u diváků automaticky těžší? A proč Betty nechce jít vařit do michelinské restaurace? Dozvíte se v podcastu Forbes Life.