Je úplně jedno, jakou máte postavu. Jestli ale chcete nosit poslední výkřiky módy, Petr Jindra zařídí, abyste je měli ve skříni. A že vám to bude slušet. Pro trendy má cit stejně jako pro peníze. Ze ztrátového byznysu Zdeňka Bakaly pomohl udělat ziskovou záležitost a učí Čechy utrácet za věci, které by si dřív jen těžko chtěli pořídit.
Obří tepláky s dírami za desítky tisíc nebo zdánlivě obyčejný černý kabát za dva a půl průměrného zdejšího platu. Petr Jindra vám tyto záležitosti prodá, ale světové trendy nejsou to jediné, s čím budete z jeho butiků sdružených pod akronymem LBM odcházet.
Bude to také pocit, že jste zažili servis určený přímo vám. Že nemusíte být dokonale krásní a souměrní, abyste byli hodni luxusu. Naopak že ty nejzvučnější módní domy jsou tu pro vás, k vašim službám.
„Osobní vzor je pro mě pan Selfridge, který sám obsluhoval své zákazníky a věděl, jaká jsou jejich tajná přání,“ svěřuje se Jindra, když se usadíme v jeho pražské kanceláři.
Nachází se pouze pár kroků od Pařížské ulice, jen co by kamenem dohodil od všech těch butiků světových značek, míst aspirace i prezentace moci, snění i bezostyšného předvádění se.
Časy zlatých medúz, řetězů okolo krku a záplavy log, která křičí, že váš život je bohatý, jsou pryč. Společně s arogantními výrazy a přehlížením personálu.
Petr Jindra to moc dobře ví: bonitní a vlivní klienti potřebují ten nejlepší osobní servis, diskrétní zacházení, být během svých nákupů neviditelní a svět fashion není ohňostrojem marnosti, ale prostorem pro podnikání, kde musíte ukázat výrazný cit pro invenci během krize.
„Nacházíme se uprostřed velkých změn, ale zároveň návratu k původním hodnotám. Covid všechno výrazně zrychlil. Svět módy býval velmi konzervativní. Když jste přišli udělat objednávky, vypisovalo se to tužkou v ruce, odtrhli vám kopírák a dali vám ho do ruky,“ popisuje Petr Jindra.
Pandemie mnoho z těchto zpátečnických procesů digitalizovala. Chvíli to vypadalo, že módní eventy budou zrušeny a týdny módy se budou odehrávat tam, kde náš karanténní život – jako videohovor.
„Jenže luxusní móda je zážitek. Musíte ji vidět na molu, nasát atmosféru, podívat se, jak se látky a střihy chovají v pohybu. A stejné je to s nakupováním, online si sice objednáte všechno, ale bohatý člověk chce zážitek.“