Představte si, že by velké značky gastronomie, jako je Coca-Cola, byly pouze černobílé a vyobrazeny v absolutně minimalistickém stylu. Právě takhle uvažoval indický výtvarník Kunel Gaur, jehož černobílá série tvoří součást umělecké sbírky výtvarné agentury Animal, sídlící v Novém Dillí a New Yorku.
Gaur experimentuje s obaly světoznámých výrobků a dosahuje tím nevšedního pohledu na produkty, se kterými jsme v kontaktu dennodenně. Namísto výrazných a často až křiklavých barev nachází v korporátním vizuálu nečekanou harmonii.
Hlavním charakteristickým znakem Gaurovy tvorby je použití monochromatického spektra barev, které na výtvarníkově instagramovém účtu nadchlo již více než 30 tisíc fanoušků.
Najdete tam množství děl s různou tematikou počínaje módou přes kinematografii až po gastronomii. Ta získala nepřekvapivě nejvíce pozornosti, na kterou teď umělec navazuje sérií koláží z rozložených obalů.