Běhá po Antarktidě, inspiraci hledá na ledovcích a hodinky zbavuje kyslíku. Laurent Lecamp mění Montblanc z luxusní klasiky na značku s duší dobrodruha.
Potkali jsme se na horské chatě – a přece uprostřed velkoměsta. Oba jsme byli v Ženevě, ale během rozhovoru nás obklopovalo světlé dřevo, dřevěné lyže, hole a sněžnice. Podávaly se drinky a horká čokoláda a z obrazů kolem nás svítily vrcholky hor posypané sněhem.
Byli jsme na veletrhu Watches and Wonders ve stánku Montblancu. Značky, jež v sobě spojuje přírodu, luxus a prvotřídní řemeslo a která se na letošním hodinářském svátku rozhodla uvítat návštěvníky tak, jako by si dávali pauzu po dlouhém lyžařském dni.
V horské chatě sedíme s mužem, který do ní perfektně zapadá. Montblanc sice proslul luxusními psacími potřebami, ale od devadesátých let minulého století si buduje pověst i jako výrobce hodinek: jak těch dostupnějších, které seženete zhruba od třiceti tisíc, tak těch pro fajnšmekry, za něž dáte klidně dva miliony.
V článku dále zazní:
- Na koho se značka Montblanc v posledních letech zaměřuje?
- Jakou strategii zaštiťuje manažer s francouzsko-švýcarským původem?
- Jak fungují hodinky s pouzdrem zbaveným kyslíku?