Online nakupování nás zbavilo nutnosti vůbec vykročit z domu, když si něco chceme pořídit. A aplikace ThirdLove (zatím dostupná jen pro operační systém iOS) posouvá komfort nakupování ještě dál – dámám, které potřebují novou podprsenku, ušetří nutnost zkoumat své míry. Což se ostatně často nepovede, protože až třetina žen to údajně pořádně neumí. Autoři ThirdLove, manželé Heidi Zak a Dave Spector, proto přišli s aplikací, která dokáže ženy změřit přesně a to pouze na základě fotografie. Jejich motto říká: Nejlepší podprsenka je ta, nad kterou nikdy nemusíte přemýšlet.

Zak a Spector se na podnikání vrhli poté, co odešli ze svých prací v Googlu a Sequoia Capital a v novém byznyse se jim náramně daří. Snad proto, že investoři jsou podnikavým manželským párům otevření. Loni jejich ThirdLove zaznamenal meziroční nárůst zisků o 400 procent.

Čtěte také: Aplikace, díky které si při nákupu oblečení už nikdy nespletete velikost

Na ThirdLove je unikátní to, že pracuje i s půlčísly a nepoužívá standardní škálu velikostí od A do E. Manželé tvrdí, že polovině žen, které si hrudník změří pomocí jejich aplikace, vyjde velikost někam mezi ty oficiální. Na měření používá aplikace pokročilou technologii rozpoznávání fotografií, zatímco jejich konkurence na trhu má často staromódnější přístup: online dotazník pro své zákaznice.

ThirdLove

 

Takhle se ThirdLove prezentuje.

Pro změření se zákaznice vyfotí v zrcadle v podprsence a těsném topu, aplikace je přitom navede k vytvoření snímků ze správného úhlu. Za pět minut aplikace „vyplivne“ velikost podle systému měření ThirdLove a zákaznice může vybírat. Společnost současně zdůrazňuje svá přísná pravidla ohledně soukromí zákazníků. „Nikdy na fotky nekoukáme, nenahráváme je ani nesdílíme,“ slíbila Zak. „Veškeré měření se odehrává ve vašem mobilu.“

Čtěte také: Máte problém trefit velikost bot? Třeba vám pomůže švédský vynález – 3D obraz

ThirdLove není jen o novinkové aplikaci, společnost také navrhuje a vyrábí vlastní spodní prádlo. A s novými investicemi v zádech plánuje začít prodávat i vlastní podprsenky, i ty své typické „mezivelikostní“ v obchodech po celých Spojených státech. A jistě bude zajímavé sledovat, jestli se v budoucnu budou zákaznice s prosbou o radu obracet na zkušený personál, nebo jestli upřednostní úsudek počítačů.