Na online supermarketu Rohlík jsou nyní k dostání nejen uzeniny a pečivo z restaurace 420 pod vedením michelinského šéfkuchaře Radka Kašpárka, ale také boxy s focacciou s pastrami a bulkou s trhaným hovězím. Produkt přichází ve chvíli, kdy rodák z Ostravy účinkuje v televizní show Hell’s Kitchen.

V Domě U Červené lišky na Staroměstském náměstí, kde se nachází restaurace 420, připravuje uzeniny řezník Tomáš Šimové. „Nabízíme celou řadu českých specialit: od šunky od kosti po debrecínskou pečeni. Samozřejmostí jsou také dalamánky, které si sami pečeme,“ popisuje Šimové.

Uzeniny z „čtyřistadvacítky“ jsou položkou, ke které si hosté začínají hledat cestu. „Jsou určeny také těm, kteří zatím nejsou klienty restaurace, ale chtějí si dopřát naši klasiku v té nejlepší kvalitě,“ vysvětluje Radek Kašpárek.

Domluvu s Rohlíkem považuje za zásadní. „Tuto spolupráci jsme si přáli, je to pro nás důležitý kanál. Předcházely jí měsíce domluv, na kterých se také podíleli naši investoři. Na Staroměstském náměstí náš obchod nemá svou výlohu. Je to nevýhoda, proto potřebujeme jiný typ marketingu,“ nastiňuje šéfkuchař restaurací Field a 420.

Původně Rohlík po Radku Kašpárkovi chtěl, aby pro online supermarket připravil vlastní hamburgery. Rodák z Ostravy to ale odmítl, chtěl přijít s originálnějším produktem.

Na Rohlíku si tedy zákazníci koupí nejen pastrami, které šéfkuchař 420 Marek Kominek používá přímo na place, ale také samotný box, kde jsou všechny potřebné ingredience s názorným postupem výroby. To stejné se týká bulky s trhaným hovězím. Cena za dvě porce, které set obsahuje, činí ve zvýhodněné ceně do 30. září 450 korun.

„Je to krásná papírová krabice s přesným postupem práce. Připomíná mi to Ikea skládačku, akorát tady krok po kroku složíte fantastický sendvič,“ tvrdí Radek Kašpárek. Zároveň ale nečeká, že výroba uzenin by se v rámci 420 rozjela podobně jako například značka Amaso, která spadá pod Ambiente.

„Zaměřujeme se na malou produkci pro restauraci. Kvalita je opravdu vysoká, zároveň naše kapacita je omezená,“ přiznává Tomáš Šimové. Radek Kašpárek také plánuje, že v budoucnu obchod s uzeninami přejmenuje na „Deli 420“. Jediným prodejním kanálem ale i nadále zůstane tato kamenná prodejna a v online prostoru právě Rohlík.