Marketing okolo tohoto spojení slibuje, že se jedná o módní událost roku. Sportovní gigant a nejslavnější americký klenotnický dům představí tenisky Air Force1 1837, které vyjdou zhruba na 8700 korun. Kampaň, kde je vidět krabice v typické Tiffanyho tyrkysové barvě, nese slogan „legendární pár“.
Ačkoli spojení sportovního zboží se šperky, které symbolizují noblesu a bohatství, by mohlo fungovat na zábavném kontrastu, výsledek nenadchl uživatele na sociálních sítích. Zaznívají hlasy, které kritizují nenápaditý design tenisek nebo skutečnost, že se Tiffany touto kolaborací odklonilo příliš daleko od identity své značky.
Není to ale poprvé, co ikona amerického šperku loví ve vodách streatwearové módy. Před dvěma lety se spojila se značkou Supreme. K dostání byla kolekce šperků i tričko v tyrkysově modré a logem Supreme.
Na mladší klientelu cílilo také angažmá hudebníků Beyoncé a Jay Z coby Tiffany ambasadorů. Tradiční americké klenotnictví prodělalo tento obrat v marketingové strategii poté, co jej v roce 2019 do svého portfolia přidal luxusní koncern LVMH. Akvizice přišla na 16,2 miliardy korun.
Společné tenisky Nike a Tiffany si běžní smrtelníci pořídí od 7. března, ale už nyní je měla na nohou hvězda NBA Lebron James. Boty se budou přitom prodávat jen ve vlajkovém obchodě Tiffany&Co. v New Yorku a také v butiku v Soho. Nike je slibuje svým klientům distribuovat přes aplikaci SNKRS a několik vybraných prodejců.
Není zatím zřejmé, že počet kusů bude limitovaný, ale už teď si na spolupráci brousí zuby e-shopy s luxusním zbožím z druhé ruky. Na nich se zároveň prodávají tenisky Nike Diamond Dunk z roku 2005. Jsou také v tyrkysové barvě a stojí okolo čtyřiceti tisíc korun.