Pařížský týden módy přinesl několik zásadních momentů. Asi ten největší humbuk ale způsobila ta nejmenší věc. Doslova.
Francouzský label Jacquemus na přehlídkovém molu debutoval s kabelkou, která se během chvíle stala senzací a must have každého módního trendsettera – a zároveň si vysloužila údiv a oči v sloup od zbytku světa.
Kabelka s názvem Jacquemus Mini Le Chiquito je totiž opravdu tak mini, že se do ní nevejde ani kreditní karta. Měří jen 5,2 cm na šířku a místo ramene si ji tak akorát můžete ležérně přehodit kolem ukazováčku.
Cena sice zatím není známá, ale pochopitelně tak malá nebude – Le Chiquito bude mít na cenovce částku mezi 5 a 10 tisíci korun. Žvýkačku si v ní na rande ovšem zatím nepřinesete, model ještě není v prodeji, zato už je na minikabelku vypsaná čekací listina.
Pro značku Jacquemus to ale rozhodně není první výstřelek ani hra s neobvyklými proporcemi. Devětadvacetiletý návrhář Simon Porte Jacquemus už v předchozích sezonách na molu představil naddimenzovaný slamák nebo obří ledvinku kolem pasu.
A ví moc dobře, proč to dělá – prokázalo se to jako skvělý marketingový tah.
V minulých letech takové haló vyvolala třeba kabelka od módního domu Balenciaga, která se až nápadně podobala modré tašce z Ikey. Její cena byla ovšem tisícinásobně vyšší.
I negativní reklama je samozřejmě reklama. A tak přestože někdo může nad kabelkou, do které se nic nevejde, nevěřícně kroutit hlavou, celý módní svět teď opět skloňuje jméno Simon Porte Jacquemus. Takže mu ve finále za tuhle malou taštičku patří velký potlesk.