V novém Forbes Life podcastu zve Dana Nerudová do světa, kde se stolování mění v divadelní scénu a sebemenší detail má svůj význam. Původně působila jako kreativec v reklamě, ale nyní pořádá hostiny pro firmy, které dokážou ocenit třeba dezerty, co na první pohled neodlišíte od tenisového míčku.
Foto se svolením Dany Nerudové
Nejdřív pořádala pikniky, kam jste se mohli podívat i vy. Stačilo si koupit lístek a večeřeli jste třeba na mole umístěném přímo na Vltavě nebo v botanické zahradě. Jindy jste si utrhli dezert, co vypadal přesně jako lišejník, ale byl v něm sladký krém.
„Pro hosty byl ale asi nejpůsobivější okamžik, když k nim dezert na Vltavě připlaval přímo na hlavě jednoho z plavců,“ vzpomíná Dana Nerudová. Dnes už Piknikony, o něž byl sice velký zájem, ale jejich rozjezd zabrzdil covid, nepořádá. Místo toho mezi její klienty patří například J&T Banka, Lasvit, Porsche, Konsepti, House of Lobkowicz, Bang & Olufsen.
Dá se v Česku uživit takzvaným kreativním cateringem? A nejde vizuální dokonalost jídla někdy na úkor chutím? Dozvíte se v novém podcastu Forbes Life!