Pro někoho nepředstavitelná situace, pro ženu z titulky amerického Forbesu a miliardářku Kim Kardashian realita dnešních dnů.

Před pár dny totiž ohlásila spolupráci své značky Skims a módního domu Fendi. Šéfdesignér tohoto módního domu Jones, který s členkou slovutného klanu celebrit sdílí křestní jméno, rád experimentuje.

Stejně jako Kim, která ráda pokouší hranice naší představivosti, co se provokativního vzhledu týče. V rámci kampaně  Fendi x SKIMS se objevuje v průhledném kompletu, který zdůrazňuje její křivky postmoderní Věstonické venuše.

https://www.instagram.com/p/CVc2o4Vl9lN/?utm_source=ig_embed

Pokud byste toužili po tom stejném oblečku, tisíc dolarů vám nebude stačit ani na legíny. Samotné prádlo Skims je přitom cenově dostupné. Legíny tu stojí například 1600 korun. V kolaboraci s Fendi má jít o spojení funkčnosti a glamouru. A to něco stojí.

„Chceme, aby lidé, kteří nosí streetovou módu, byli součástí naší značky. Abychom vytvořili novou komunitu,“ prohlásil Kim Jones v rozhovoru pro Wall Street Journal.

Devátého listopadu tak spatří světlo světa kolekce, která obsahuje prošívanou bundu za zhruba 65 tisíc korun nebo šaty za skoro 94 tisíc. Fendi je v luxusním segmentu matadorem, ale může si takovou cenotvorbu dovolit samotná Kim Kardashian?

Odpověď zní, že velmi pravděpodobně ano. Skims, které slibuje padnout i těm nejkypřejším křivkám, má hodnotu jedné miliardy dolarů. Podle informací, které má k dispozici zmíněný Wall Street Journal, ale podnikatelka chce, aby se firma stala „součástí velkého konglomerátu“.

Fendi je součástí skupiny Louis Vuitton Moet Hennessy, je tedy možné, že se někdejší stylistka Paris Hilton poohlíží po způsobu, jak svůj sen uskutečnit.