Brněnská značka Wolfgang víc než dekádu promlouvala do duše města, ve kterém vznikla. Na přehlídky a večírky chodili krásní, styloví a zajímaví hosté, okolo obchodu se vybudovala neuvěřitelná komunita propojená s umělci, architekty i restauratéry. Polovina dua, která Wolfgang založila, Viktorie Kaštánková, ale projekt opouští.

Wolfgang nevznikl jako klasická módní značka. Zrodil se z intuice, z pocitu, že v Brně chybí určitý druh estetiky, autenticity a svobody. Viktorie Kaštánková s obchodní partnerkou Zuzanou Milandu nejdřív vozily oblečení z Berlína a Vídně, později začaly tvořit vlastní kolekce.

Je to příběh dvou mladých žen, které si dovolily vytvořit prostor, jaký samy chtěly navštěvovat. Značka vyrostla, získala věrnou komunitu a stala se jedním z nejsledovanějších pojmů regionální scény.

Z projektu, který začínal jako malý concept store s výběrem od dalších českých značek a návrhářů, se postupně stala stabilní módní značka s jasnou estetikou, návrhářskou DNA a schopností oslovovat zákazníky napříč věkovými skupinami.

Právě proto vzbudil velkou pozornost post na Instagramu sdělující, že Viktorie po letech ve firmě končí svou aktivní roli. V podcastu Forbes Life –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Behind The Scenes poprvé otevřeně popisuje, co stálo za jejím rozhodnutím odejít.

Někomu se tento krok může zdát náhlý, ale ve skutečnosti je výsledkem dlouhodobé sebereflexe a strategického uvědomění. „Byl to ranní moment naprosto jasné mysli. Uvědomila jsem si, že moje energie a směřování už nejsou tam, kde bývaly,“ popisuje.

Jak ovlivní podnikání přátelství, jak se člověk rozloučí se společným byznysem a jakou strategii Wolfgang i sama Viktorie Kaštánková nyní zvolí? Dozvíte se v podcastu Forbes Life –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Behind The Scenes.