„Nic nenahradí zážitek v prodejně. Tam vzniká krása,“ je i v časech všudypřítomné dynamicky rostoucí e-commerce přesvědčena Sylvie Moreau. S prezidentkou kosmetického řetězce Sephora pro Evropu a Blízký východ jsme v Praze mluvili o tom, proč by dnešní parfumerie měla fungovat jako „galerie, kde se každý cítí dobře“.

Sephora, která je součástí koncernu s luxusním zbožím LVMH, vnímá otevírání nových prodejen jako zásadní globální strategií. Ani pandemie nedonutila firmu, jejíž pobočky najdete ve 34 zemích světa, přehodnotit postoj.

„Nabízíme zde nejen možnost zkoušet výrobky a poradenství ze strany našich odborníků, ale také prémiové doplňkové služby,“ vysvětluje Sylvie Moreau. Ty si nově mohou vyzkoušet i zákazníci v Praze.

V ulici Na Příkopě před měsícem otevřel své brány další obchod, celkově jich má Sephora v Česku jednadvacet. Takzvaný flagship store neboli vlajková prodejna ale není jen klasickou parfumerií.

Spodní patro je věnováno kosmetickým ošetřením ve speciální kabině, podstoupíte zde také vlasovou i pleťovou diagnostiku.

Proč bylo pro Sephoru zásadní otevřít svou vlajkovou prodejnu v Praze?

Protože jsme přesvědčeni o tom, že nic nemá pro naše zákazníky takový význam, jako právě obchody. Jsou srdcem i duší naší firmy, tak o nich mluvíme. Lidský kontakt nemůžete nahradit, a právě na našich prodejnách vyzkoušíte to nejlepší, co nabízíme. Objevujete, necháte si poradit, zkoušíte. 

Proč ale právě Na Příkopě?

Forbes Digital Premium

Chcete číst dál? Tento článek je součástí sekce Forbes Premium

Pořiďte si exkluzivní čtení už od 139 Kč měsíčně! Bez limitů a kdykoliv.