Kreativní duo Ester Geislerovou a Josefinu Bakošovou zná každý díky projektu Terapie sdílením, kdy na sociálních sítích sdílí někdy vtipné a někdy melancholické rozchodové vztahové hlášky. Původně je dala dohromady touha vytvářet netradiční doplňky a oblečení.
Čtěte také: Nejsme dravci, říká Jan Kanzelsberger ml. a otevírá další knihkupectví
„Byla to taková výzva, udělat pěkné, kvalitní triko, do kterého se budete těšit a kterým něco řeknete. Tušily jsme, že když se nám takové povede, bude se dobře prodávat. Je ale velké štěstí, že se k tomu přidala Terapie sdílením. Ta nám vytvořila prostor pro další kreativní tvorbu,“ říká Josefina Bakošová, která je kreativní ředitelkou pražské galerie Harddecore a návrhářství se věnuje už 10 let.
Jak velký vliv má kampaň Terapie sdílením na prodej jejich kolekce? Musely kvůli ní pozměnit původní obchodní záměr? Jak kampaň vznikla? Proč nerady používají slovo byznys a jaké další projekty rozjíždějí? Poslechněte si rozhovor níže.